donderdag 29 januari 2015

In the Clouds



Na de online cursus basic linedrawing van Lisa Congdon die ik volgde via Creative Bug, ben ik helemaal fan van tekenen met een fineliner. 
Ik wist niet dat tekenen met alleen pen zo heerlijk kon zijn!
Met al die wolken de afgelopen dagen had ik zin om er een positieve draai aan te geven. Dus in plaats van chagrijnig te worden van zoveel regen, natte sneeuw en hagel gaf ik de wolken patronen en nou vooruit, een met een kleurtje. 
En nu ben ik weer helemaal vrolijk :-)
❤️

After the class basic linedrawing I'm hooked. I love to draw with my pen. The past days where very cloudy with, rain, hail and wet snow. Most of the time I will get very moody from that kind of weather. But this time I decided to draw clouds and gave it a positive spin. 
So I gave the clouds some patterns and color and now I'm all cheered up again!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen