dinsdag 6 januari 2015

Doily


Doily's, wie haakt ze niet tegenwoordig. Nou ik tot voor kort niet. Ik vroeg (en eigenlijk vraag) me af waar ik ze moet laten.


Maar nu ik er eenmaal een gehaakt heb vind ik hem toch wel erg leuk.
Deze komt uit het boek Mollie Makes: haken


Ik moet hem alleen nog even blocken en dan
 vind ik er vast wel een plekje voor..
Waar laten jullie je doily's? 

❤️

I made my first doily ever. I didn't know what to do with it before (actualy I still don't really know)
But I like how it turned out and it is real fun to crochet! 
So I have to find a nice place for it.
Any ideas are more than welcome ;-)

The pattern is from Mollie Makes: crochet


2 opmerkingen:

  1. Leuke kleurencombinatie! Ik heb de dolly's die ik met dit patroon heb gehaakt tot nu toe allemaal weggegeven als cadeautje :-)

    BeantwoordenVerwijderen