zondag 28 december 2014

Oké eentje nog dan... iPad-mini cover


Oké nog eentje dan...
Sommige dingen zijn zo verslavend om te haken. Zeker als ze handig, mooi en met snel resultaat zijn.


Ik haakte al eerder een hoes voor mijn IPad mini. Je vindt hem hier Ik vind hem zo fijn en heb er veel plezier van. Dus besloot ik er nog een te maken. Bij deze hoes heb ik er een baan met halve stokjes tussen gehaakt in wit. Ook weer met Scheepjes Stonewashed.


Mooie knoop er op, lusje erbij en klaar alweer…

Op 5 mei hebben we in onze wijk altijd een grote vrijmarkt. Waarschijnlijk haak ik er nog een paar en kijk ik of andere mensen ze ook mooi vinden.  Zo heb ik ook al een hele stapel mooie kaartjes omgehaakt maar daarover schrijf ik wel een andere keer een blog bericht!

Zouden jullie zoiets kopen op een markt? 

❤️

This is my second crochet iPad cover. I liked my first one so much, it was quick, easy and I liked the style so I decided to make an other one!
Just like the first time I used Scheepjes Stonewashed yarn. This time I started with some rows single crochets then I changed color and switched to half double crochet than back to single crochet. Around the whole cover single crochet again, put a button on it and finished!!
Because I don't really need another cover for my iPad, I think I will try to sell it on a market we have once a year in my neighborhood. 
What do you think, would you buy something like this?

❤️


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen