donderdag 18 december 2014

Make a Wish


Ik zat vanmiddag heerlijk te tekenen met mijn meisjes. Ik ben geen fan van de winter en herfst maar wat ik er wel heerlijk aan vind is dat we lekker knus met elkaar aan tafel bezig zijn. 


De tekening net ingescand en bewerkt in Photoshop. Ook wel eens fijn om heel snel klaar te zijn met een beeld dat in je hoofd zit :-)
Ik hou van de simpelheid ervan.


Today I was drawing with my two girls. Although I don't like winter, when we are together and can be creative, I secretly kind of like it..
I scanned my drawing and edited it in Photoshop. It's nice to finish an image that is in my mind so quickly for a change.

❤️








2 opmerkingen:

  1. Hello! What a lovely drawing! It must have been nice sitting together like this, happy family time! :)
    Have a lovely Xmas!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen