woensdag 17 december 2014

Happy Holidays!



Gisteren was de laatste les van de cursus analoog en digitaal illustreren. Zo jammer want ik heb erg veel geleerd en het was gewoon ook heel erg leuk met alle dames die de cursus volgde.


Dit is de laatste illustratie die ik maakte. 
Voor deze opdracht moesten we een dorpje van blokken bouwen en deze fotograferen. Vervolgens mocht je er een illustratie bij bedenken. 
In eerste instantie dacht ik, oh dat doe ik even, mogelijkheden te over. Nu bleek ik dat nu juist moeilijk te vinden. Bij de andere opdrachten kregen we allerlei kaders mee, zoals je beperken tot vormen en geen lijnen en maar drie kleuren gebruiken etc. Nu was de opdracht verder open…


Tja, begin dan maar eens. Ik ben maar gewoon wat gaan schetsen en kwam uiteindelijk op het idee een kerstbomen fabriekje te maken, geïnspireerd door de tijd van het jaar!
En meteen een kerstkaartje om te versturen ;-)


Kaartjes check! Dat kan alvast van het kerststress lijstje... 

Fijne feestdagen!
❤️

The last illustration I made for my digital illustration course. A seasons greeting card. We had to photograph a village of wooden blocks and illustrate into the photo.
With the holiday season coming up I made a greeting card. So now I can delete one item from the long list of things to do before Christmas ;-)

Happy holidays!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen