woensdag 26 november 2014

Second Southbay shawl


Zo eindelijk af! Ik haakte al eerder een Southbay shawl, je vindt hem hier
Deze tweede haakte ik niet voor mezelf maar voor een lieve vriendin die een zware tijd doormaakt en wel wat extra warmte kan gebruiken. 


Ik haakte deze shawl met Phildar partner 3,5 haaknaald 4. Ik vond het best lastig haken na de scheepjes stonewashed omdat dit garen soms splijt. 



Maar hij is nu dan toch echt af, mijn vriendin is er blij mee en dat was ten slotte de bedoeling!
Nu beginnen aan wat kleinere projecten die op mijn haaklijstje staan.

❤️

Finaly I finished it! My second Southbay. 
I made it for my dear friend who deserves a little bit warmth. She's having a real bad time at the moment and because she's living far away I decided to crochet her a shawl. I hope it will give her the warmth she deserves.

I crocheted it with Phildar partner 3,5 and a hook nr 4. And now on to some smaller projects!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen