zaterdag 29 november 2014

Ipad-mini sleeve



Na de twee Southbay shawls die ik haakte, had ik nu zin in een klein project met snel resultaat.
Van mijn lief kreeg ik onlangs een Ipad-mini en die had nog niet de nodige bescherming. 
Struinend door Pinterest en het internet kwam ik op de site van Wolplein terecht voor dit prachtige maar eenvoudige patroon.


Ik paste het formaat aan want het originele patroon is voor een groter formaat tablet. Ik haakte met Scheepjes stonewashed XL kleur 846 Canade Jade de lap met vasten. De halve vasten om de hoes met de kleur 848 Moon stone. Het lusje is gemaakt met een aantal lossen, knoopje erop en tot slot het leren label uit de Etsy shop van Nicollie. Appeltje eitje


❤️

After two bigger projects it was time for a quick and easy peasy project. So I decided to crochet a sleeve for the iPad-mini my sweetie gave me.
You can find the dutch pattern here
I used Scheepjes stonewashed XL, the button is from my button jar and the leather label from Nicollies Etsy shop
I love the result and my iPad is also happy with some protection ;-)







2 opmerkingen:

  1. Hallo! Wat een mooi hoesje! <3 Ik hou er zo van de StoneWashed - een favorite garn voor mij! :) En jou SBS ziet er ook heel mooi uit. Ik heb er ook verschillende versies van gemaakt. Als je wilt, kijk er maar eens bij mijn blog!
    Liefs,
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    Dank voor het compliment! Ik ben ook fan van de Stonewashed garen! Jij maakt ook mooie dingen zag ik op je blog.
    Groetjes, Maruga

    BeantwoordenVerwijderen