maandag 27 oktober 2014

Halloween

Binnenkort wordt Mara, mijn oudste schatje 6 jaar. Voor haar vriendinnen wilde ze graag een Halloweenfeestje geven. Gelukkig ben ik zelf dol op themafeesten en zijn we samen helemaal 'in to' het maken van versieringen, bedenken van een outfit en griezelige spelletjes.


De uitnodiging voor haar feestje maakte ik met een nieuw geleerde techniek uit de cursus analoog en digitaal illustreren die ik volg. Daar zijn we nu bezig met het toevoegen van structuren aan een illustratie. Fantastisch om te ervaren hoe zo iets kleins effect kan hebben op de uitstraling van je illustratie!

Ook hebben we samen een 'griezelige' mobiel gemaakt. Van strijkkralen maakten we spooky figuren, deze heb ik met nylon draad aan een mooie tak bevestigd. Hij hangt boven de schouw.



Goed geslaagd vind ik zelf. Besloten dat er na het feestje iets anders aan komt te hangen. Wat weet ik nog niet precies maar waarschijnlijk iets in het thema winter.


Daar ga ik nog even lekker op broeden, iets gehaakts, pompoms, kleine illustraties plastificeren een combinatie…?

More ideas than time….

❤️


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen