maandag 15 september 2014

Geluk



Geluk is:
samen zijn met mijn drie schatten
genieten van lekker eten
met mijn vrienden op stap
haken
zonnestralen op mijn huid
een latte macchiato in de ochtend
tekenen (liefst iets dat er schattig uitziet)
iets maken (maakt niet uit wat als ik er maar plezier in heb)
nieuwe dingen uitproberen
met mijn lief op de bank naar een fijne serie kijken
eigenlijk alles wat ik met mijn lief doe
kijken naar kinderen
strand & zee
shop till I drop
uitslapen en wakker gemaakt worden door mijn moppies


Op onze vakantie aan het strand vond mijn lief een hele berg drijfhout. Altijd fijn om de natuur in huis te halen.
Dit stukje beschilderde ik met krijtverf en schreef er met krijtstift een inspirerend woord op. Het stukje hout beschilderde ik ook met krijtverf en verf van de meisjes. Daar word ik dus ook gelukkig van ;-)
Waar word jij gelukkig van? 

❤️


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen