zaterdag 13 september 2014

Bloemen voor de nazomer


Gelukkig kunnen we nog lekker nazomeren dit jaar. Het idee dat het over een maandje toch echt wel herfst zal zijn probeer ik nog even voor me uit te schuiven. En om de zomer dan maar kunstmatig in huis te houden, haakte ik allemaal kleine bloemetjes. 


De bloemetjes lagen eigenlijk al een tijdje afgehaakt te wachten op een paar mooie takken.
Toen ik gisteren met dochters uit school liep werden er een straatje verderop een hele rij bomen gesnoeid. 
Snel naar huis en gewapend met snoeischaar terug gelopen. Gelukkig was ik net op tijd want de ijverige werkmannen waren alweer aan het opruimen. Ik kon er nog een paar mooie uitpikken en na het strippen van de bladeren konden de bloemetjes er opgezet worden. Ik heb ze niet vast hoeven zetten, gewoon over uitstekende puntjes heen geduwd en klaar ben je!!


En nu nagenieten maar... 

❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen