maandag 4 augustus 2014

Southbay shawl




Zoals zo velen ben ook ik gevallen voor de Southbay shawl. Wat een super lekker patroon om te haken.
Dat je snel resultaat ziet vind ik ook wel erg fijn. Ik ben geloof ik niet zo van de grote projecten getuige mijn onafgemaakte tweepersoonssprei in de kast 


Na raad van een van mijn vriendinnetjes uiteindelijk toch niet gegaan voor de neon roze strepen er tussen maar voor helemaal stoer jeansblauw (stonewashed garen van Scheepjes wol)

Dit is het patroon, heel simpel te haken. Je vindt het ook op Ravelry en de Nederlandse vertaling vond ik hier



Ik heb van de week dit boek besteld, around the corner chrochet borders van Edie Eckman. Kan ik meteen een mooie rand uitzoeken. Zal nog laten weten of het boek de moeite waard is! 


Nog een paar toeren en dus een mooie rand en dan is hij af... Jeej, I can't wait!!
In welke kleur zal ik de rand haken?


                              ❤️

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk patroon en prachtige wol he? Mooi zo in jeansblauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Janneke echt een heerlijk patroon, bijna verslavend ;-)
    En de stonewashed is mijn favoriet op het moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoeveel bolletjes wol / haakgarem heb je nodig om deze sjaal / omslagdoek te maken?

    BeantwoordenVerwijderen